Leverans- och fraktkostnader

Denna sida ger dig information om leverans- och fraktkostnader för din beställning med Hängmatta Butik.

Finns varan i lager eller inte?

Vi har alla varor i vårt lager i Dedemsvaart. Det kan dock hända att en vara tillfälligt är slutsåld. Leveranstiden blir då några dagar längre.

Vi anger tillgängligheten på produktsidan och i kundvagnen så att du vet vad som gäller.

Fraktkostnader och leveranstid

Med Hängmatta Butik betalar du normalt sett inga fraktkostnader. Nedanför listas alla länder till vilka fraktkostnaderna ingår.

Obs! Vi skickar beställningen först när vi har mottagit betalningen. Om du väljer Klarna Faktura skickar vi din beställning omedelbart.



Transport

Nästan alla våra leveranser levereras av DPD. När paketet har skickats får du en bekräftelse via e-post. Samma kväll får du spårningsnumret för att kunna följa paketet.

DPD levererar måndag till lördag. Hängmatta Butik har stängt på helgerna. Beställningar som görs under en helg behandlas på måndagen och överlämnas till DPD.

Vad händer om du inte är hemma när din beställning levereras? Då lämnar DPD ett meddelande till dig för att ordna en ny leveranstid via www.nieuwelevering.nl.

Förutom leveranser till en leveransadress kan du även välja att få den levererad till ett DPD-upphämtningsställe i ditt område:

När du kommer till sidan "Säker betalning", under avsnittet "2. Frakt" (när du har angett faktureringsuppgifterna) väljer du "Välj en upphämtningsplats". Du visas då en karta med tillgängliga upphämtningsställen nära din adress. När du väl har hittat den rätta klickar du på DPD-bilden och klickar sedan på "Välj det här upphämtningsstället". Din beställning levereras sedan till det här upphämtningsstället och inte till den angivna leveransadressen.

På sidan "Säker betalning" kan du även väljaleverans på en lördag. Detta är kostnadsfritt.


TheHammock levererar med DPD